Newsletter
Biuro Wykonawcze
00-626 Warszawa
fax. 22 826 55 36
Aktualności
Beskidy, Śląsk Cieszyński, Toruń, Lublin i Kraina Lessowych Wąwozów - znamy pierwsze Polskie Marki Turystyczne
17.09.2019
W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się wręczenie tytułów w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne”. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT oraz Robert Andrzejczyk, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Najlepsi zarządcy marek turystycznych, którzy zgłosili się do udziału w projekcie, otrzymali tytuł: „Polska Marka Turystyczna” (uczestnik spełniający wytyczne w zakresie dobrych praktyk zarządzania i promocji marką turystyczną) oraz „Polska Marka Turystyczna – kandydat” (uczestnik, który pretenduje do tytułu „Polskiej Marki Turystycznej”).
Tytuł „Polska Marka Turystyczna”:
• Marka Beskidy
• Kraina Lessowych Wąwozów
• Lublin
• Śląsk Cieszyński
• Toruń
Tytuł „Polska Marka Turystyczna – kandydat”:
• Jura Krakowsko-Częstochowska
• Mazury Zachodnie
• Puszcza Białowieska
• Szlak wokół Tatr
• Zamość
• Ziemia Świętego Krzyża
Wszyscy zakwalifikowani, w szczególności kandydaci do tytułu „Polska Marka Turystyczna”, otrzymają dostęp do zapewnionego przez MSiT wsparcia w postaci udziału w szkoleniach, doradztwa eksperckiego, organizacji audytów, wizyt studyjnych czy uczestnictwa w badaniach wizerunku danych destynacji turystycznych.
- POT zapewni głównym laureatom kampanię promocyjną na rynku krajowym i zagranicznym. Wykorzystamy do promocji tych obszarów m.in. targi turystyczne, zaprosimy tam dziennikarzy i blogerów oraz zorganizujemy dla ich zarządców warsztaty marketingowe. Zwycięzcy mogą także liczyć na promocję na narodowym portalu turystycznym i w social mediach POT – powiedział Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.
Więcej na stronie internetowej: https://www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/