Napisz
Każdego roku tysiące Polaków wykupują wycieczki z biurami podróży i wyruszają w różne zakątki świata. Wielu z turystów już dokonało swoich wyborów, a jak opowiada w rozmowie z Onetem Piotr Henicz, wiceprezes Itaka Holdings, poziom rezerwacji systematycznie wzrasta.
Kto rezerwuje teraz? — Przeważają klienci o dużym doświadczeniu, często wyjeżdżający na zorganizowany wypoczynek, świadomi, że właśnie wtedy mają największy wybór ofert, w tym te upatrzone, cieszące się najlepszymi opiniami i stosunkiem jakości do ceny. Takim produktem są np. wysokiej klasy hotele rodzinne, które praktycznie są niedostępne w ofertach last minute, a nawet jeśli, to pojedyncze miejsca, po cenach często wyższych niż w przedsprzedaży — opowiada i dodaje:
— Warto pamiętać, że last minute wcale nie musi oznaczać niższej ceny niż w przedsprzedaży, a często jest wręcz odwrotnie.
Henicz podkreśla także, że rezerwacja w okresie przedsprzedaży poza dobrą ceną i szerokim wyborem oferty daje dodatkowe korzyści, jak np. gwarancja niezmienności ceny, możliwość zmian rezerwacji bez limitu, specjalne warunki rezygnacji czy oszczędność na zaliczce.
Zapraszamy do pełnej treści artykułu i wywiadu: PRZECZYTAJ WIĘCEJ